Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Nadine - WaarBenJij.nu Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Nadine - WaarBenJij.nu

Adelaide

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

21 Maart 2023 | Australië, Adelaide

Na een busreis van 11 uur ben ik goed aangekomen in Adelaide. Ook ben ik een halfuur terug in de tijd gegaan, omdat ik nu in de staat Zuid-Australia ben waar een tijdsverschil is.

Nadat ik 's avonds was aangekomen en met het thuisfront aan het bellen was, sprak een Nederlandse vrouw mij aan of ik zin had om mee naar het Fringe Festival te gaan. Dit is een kunst/comedy/muziek festival waarvan het de laatse avond bleek te zijn. Besloot spontaan om mee te gaan. We zijn naar een Stand up Comedy show geweest en naar een kaleidoscope. Dit is een soort van glazen huis met spiegels waar we uit moesten komen. Heel grappig en hebben veel gelachen. Het was een leuke gezellige avond.

Adelaide is een prima stad om een paar dagen te verblijven. Het heeft ook mooie street art, gebouwen en een Botanical Garden. Samen met Mandie ben ik naar het Art Gallery of South Australia en het Migration Museum geweest.

Vandaag heb ik een rustig dagje gehouden. Ik ben naar Central Market gegaan (een gezellige street food hall), State of Library (een mooie oude bibliotheek) en gewandeld door een park. Verder nog een beetje voorbereid voor de camping tour die ik de komende tien dagen richting Perth ga maken. Het bereik zal minimaal zijn dus jullie horen weer van mij als ik in Perth ben.

Verslag uit: Australië, Adelaide

Nadine

Actief sinds 15 Sept. 2009
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 10347

Voorgaande reizen:

12 Maart 2023 - 07 Juni 2023

My Australian Dream

Landen bezocht: